tiistai 23. kesäkuuta 2015

Uusi terveysblogi!

Minä tein uuden blogin. Käykääpäs tsekkaamassa! Sen nimi on Uusi sama äiti ja se löytyy esim. täältä. Kirjoitan sinne minun omasta elämäntapamuutoksesta, terveellisempään elämään pyrkimisestä, liikunnan ilon etsimisestä, kamppailusta hyvän ruokavalion puolesta, unelmien toteuttamisesta, minun omien tarpeiden huomioimisesta sekä kaikesta muusta hyvinvointiin liittyvästä.

Tätä vanhaa blogia jatkan silti ihan tuttuun tapaan. :)

Törmäsin tällaiseen vanhaan, videosta napattuun kuvaan, jossa vuonna 2008 toteutan erään suuren ja pitkäaikaisen haaveeni. Vaikka tämä kuva ei liitykään fyysiseen terveyteen, se kuvaa minulle voimakkaasti elämäntapamuutosta, rohkeutta, omien unelmien tavoittelua, onnistumista sekä oman minuuden etsimistä ja löytämistä vähitellen. Tätä kuvaa otettaessa olin vasta juuri alkanut oivaltaa, kuinka tärkeää on kuunnella itseään, olla oma itsensä ja pyrkiä omiin henkilökohtaisiin tavoitteisiin, olivat ne sitten mitä tahansa. Tästä kuvasta minä saan voimaa kaikenlaiseen elämäntapamuutokseen.

Ready, steady, go!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti