tiistai 14. heinäkuuta 2015

Satatuhatta

Satatuhatta kertaa on minun blogiani katseltu. Hurjaa. Kiitos. Vaikka kirjoitan tätä itselleni ja myös lapselleni, olen iloinen jos joku muukin saa tästä jotain hyvää.

Tänään oli vähän sekava päivä, mutta ihan mukava kuitenkin. Päätä meinasi taas särkeä matalapaineen takia, mutta se meni onneksi ohi, kun huilasin lapsen päikkäriaikaan. Mies teki aamulla minulle ja lapselle hyvää ruokaa ja minä pääsin pitkästä aikaa zumbaan. Iltapäivällä käytiin lapsen kanssa ystävän luona leikkimässä hiekkalaatikolla ja tutkimassa lapsikaverin mielenkiintoisia pikkuleluja. Ilta oltiin kotona rauhallisesti ja odoteltiin isiä töistä. Lapsi söi ison iltapuuron tuttuun tapaansa ja käytiin kylvyssäkin. Isi tuli klo 20 jälkeen ja vei väsyneen tytön nukkumaan.

Kurjaa oli tänään se, että hajotin puhelimeni. Se jäi auton takakontin luukun väliin eikä toimi enää. Plääh. Minulla ei siis ole tällä hetkellä puhelinta käytössä ollenkaan. Yritän viedä sen huomenna huoltoon. Tutut voivat soittaa minun miehelle, jos on asiaa. Toisaalta puhelittomuus on tosi vapauttavaa. Ei tarvitse olla kenenkään saavutettavissa vaan voi oikeasti keskittyä siihen mitä tekee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti