lauantai 4. maaliskuuta 2017

Tsekkaa uusi blogini!

Tänään väkertelin itselleni uuden blogin. Kuten sanoin, minulla on ollut viime aikoina tarve uudistua ja kehittyä. Olen pitänyt tätä blogia vuodesta 2013, jolloin odotin Satulintua. Olen äärettömän onnellinen, että olen kirjoittanut näitä kuulumisiamme siitä asti. Miten muuten muistaisin meidän elämää niin tarkasti?

Tämä alkoi odotusblogina, jatkui pikkuvauvablogina ja nykyään on alkanut täyttyä kotiäidin vaihtelevista fiiliksistä suunnilleen kaikkeen liittyen. Selkeyden ja uudistumisen vuoksi tein nyt kuitenkin uuden blogin, jota ajattelen jatkossa ensisijaisena. Tämä sivusto säilyy vielä toistaiseksi täällä, mutta saattaa muuttua yksityiseksi milloin tahansa, todennäköisesti muutaman viikon sisällä. Niinpä vinkkaan, että ala seurata uutta blogiani tai laita sen osoite ylös, jotta löydät minut jatkossa.

Yritän keskittyä uudessa blogissa enemmän itseeni teemalla Hyvinvointi ja kauneus. Tämä sivu on pyörinyt paljolti äitiyden ympärillä. Haluan kuitenkin nyt muistuttaa itselleni, että olen paljon muutakin kuin äiti, vaikka se onkin kunniarooli minulle. Tottakai kirjoitan myös lapsistani, koska he ovat yksi osa elämääni ja tuovat minulle suurta onnea. Tavallisia kuulumisiakin varmaan kirjoitan ja kuvien laittamiseen haluaisin panostaa enemmän kuin nyt.

Uutta blogia pääsee jo seuraamaan. Kurkkaapas siis tänne: http://hyvaajakaunistaelamaa.blogspot.fi/.

Keep in touch my friends! <3

4 kommenttia:

  1. Kiva kun jatkat bloggailua! Teidän elämää on ollut kiva seurata. Olis tullut kyllä ikävä jos olisit lopettanut kokonaan. Uudistuminen tekee hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta vastauksesta! Onpa mukava kuulla, että mun jutut kiinnostaa edelleen. :) Ehdottomasti kirjoittaminen on mun juttu ja sitä jatkan. Ja varmaan aikalailla samanlaisia juttuja kirjoitan uuteenkin blogiin. Haluan vain aloittaa puhtaalta pöydältä ja keskittyä siellä vähän enemmän myös itseeni eikä ainoastaan lasten asioihin, kun tässä blogissa on niitäkin aika paljon. :) Ihanaa kyllä kun voi uudistua ja keksiä uusia virkistäviä juttuja!

      Poista
  2. Mielelläni jään tätäkin blogia seurailee jos tää jatkuu. Onnea kuitenkin uuteen blogiin!
    On jäänny aikasemmin sanomatta että siula on ihanat bloginimet lapsille! Satulintu ja Ukkonen <3 En ees arvele mitä ovat oikeilta nimiltään mutta antaa ihanat mieleyhtymät. Omat lapset miula on Revontulten poika ja Auringon lahja, heillä on vanhat norjalaiset nimet syntymämaansa mukaisesti. Ite tosin lopetin bloggaamisen ensimmäisen synnyttyä.
    *nattsnakk*

    VastaaPoista